A "divatbetegségek" nem is betegségek!

2019.08.18

Isten hozott!


Megtalált egy igen izgalmas bejegyzés az egyik kedves iMAGinációs csoporttársamon keresztül. Ha te is úgy gondolod, erről a témáról értekezünk most.

Előszóként azt szeretném hozzáfűzni, hogy valahogy bennem is felmerült ez az érzés, hogy a korunk "divatbetegségei" nem is igazán betegségek.

Vagy négy évvel ezelőtt, én is beleestem ebbe a szituációba - csapdába. Azt feltételezem, hogy, mint tudhatod, jelenleg egy gyárban dolgozom. Itt, ahogy a mai korunkra, az elparlagiasodott világunkra jellemző a darabszám, a maximális teljesítmény folyamatos elvárása az alapvető. Ugyanezt találtam beszélgetéseim alkalmával, akik máshol dolgoznak. Az általam olvasott könyvek is ezt fogalmazzák meg. A túlélés az alaphelyzet. Ezt közvetíti a kultúránk, a társadalom is. Előbb-utóbb ronccsá, droiddá válik a felnőtt lakosság, és a gyermekeinket is ebbe az irányba tereli az oktatási rendszer. Sajnálatos módon tapasztalom, hiszen még öt gyermek van itthon. Bekerülnek az oktatásba, és már ovis korban megfigyelhetővé válik, például, hogy a hibázás rossz dolog. Általában büntetés jár érte. Szerintem senki, de senki sem tudja első kísérletei alkalmával jól csinálni. Lehet, hogy a századik lesz a jó, de lehet, hogy az ötvenedik. A hibázásokból tanulhatunk, és ezeken keresztül fejlődünk.

Na, de térjünk vissza! Ahogy elkezdtem az imént, az egyik reggel azt tapasztaltam, hogy a prosztatám gyulladásba került. Háromszorosára dagadt. Én is a túlélő üzemmódban működtem, összhangban a környezetemben lévő emberekkel. A lényegét tekintve öt napra kórházba kerültem, és félgyógyultan távoztam. A kezelő orvos beígérte a műtétet, hogy eltávolítják ezt a testrészem, ha még egyszer előfordul. Mondanom sem kell, hogy megijedtem. Elkezdtem vizsgálgatni, elemezni a helyzetet, hogy miért is alakulhatott ki!

Erre a felismerésre jutottam: két vonatkozásban is csapdába kerültem. Itt jegyezném meg, ez nem egy egyedi jelenség.

Alapállás!?
Alapállás!?


Az első vonatkozás a mentális alapállás. A túlélő üzemmód, aminek a mai korban nem kéne, hogy jelentősége legyen. A figyelem folyamatos fókusza a vég nélküli magas teljesítményen. Ezt a pszichológia "A"típusú állapotnak hívja. Következményként a mai korunkra jellemzően a kialakult "divatbetegségeket", majd a "divathalált" nevezi meg.

Táplálkozási forrásaink!?
Táplálkozási forrásaink!?

A másik vonatkozása a táplálkozás. Sajnos, az a rengeteg felhalmozódó méreganyag, ami belekerül a szervezetünkbe. Megfigyelted te is, hogy példának okáért a már a mezőgazdaságban is a magasabb profitért, túlzásba viszik a vegyszereket. Műtrágya, gyomirtózás, műtrágyázás, permetezés, "gyors-érlelés", csávázás mind mind a táplálkozásunkon keresztül gondot okoznak a szervezetünkben is. Erre jöhetnek a különféle gyógyszeres kezelések (hiszen a tünetek jelentkeznek), amik egy igen érdekes kémiai mintákat mutatnak. Nem csoda, hogy következményként szintén az előző események alakulnak ki.

És találtam megoldást! Ráeszméltem, hogy azért már eléggé sokan vannak, akik szintén felismerték, hogy nem fontos abban az irányban haladnunk, mint a birkák, gondolkozás nélkül.

Nézzük meg, mit mond az a szakember, az az orvos, aki tekintéllyel bír a saját területén és szintén a megoldást kereste,Dr. Leonard Coldwel :

És egy másik videó, amit egy tanulmányait tekintve mérnök, akinek az elméje folyamatosan analizál, elemez, és a megoldást keresi, családi hagyományból indíttatva, szintén felismerte és az emberek számára elérhetővé tette egy egyszerű szokásváltoztatással a semlegesítést, a lúgosítást, azaz az egészséges állapot visszaállítását. Dato' Dr. Lim Siow Jin

Elkezdtem én is a ganodermát és a spirulinát fogyasztani, és már az első héten érzékeltem a jótékony hatást, mára kiváló a közérzetem, teljesen egészségesnek érzem magam. Itt elolvashatod, mit írnak róla a hozzáértők, kattints az oldalon a leírásra!

Remélem hasznos és értékes információkat kaptál ebben a bejegyzésben! Ha teheted, tapasztald meg te is, hogy az egészséget sugárzod! Teszteld le magadon, hogy rendbe tudod hozni a testedet!

Legyen áldott az életed!

Váljanak valóra álmaid, vágyaid, elképzeléseid!

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el