Gondolatok a táplálkozásról

2019.12.17

Isten hozott a mai blogban! Ma arról írok, hogy mik lehetnek az okai, az alapja a "szemét" fogyasztásának.

Mit tartunk fontosnak!
Mit tartunk fontosnak!

Azt érzékelem a jelenleg kialakult - kialakított világukban, hogy az egészség nem érdem. A társadalom, a kultúránk nem támogatja. Mint életünk minden területét, ezt is a profit, a kicsinyes előnyök, a szűklátókörűség, és az anyagi haszon előnyben részesítése jellemzi. Meglepődtem, vagyis inkább teljesen ledöbbentem, amikor arról a tényről szereztem tudomást, hogy bizonyos betegségeket az állam támogat (adókedvezmények formájában). Mindazonáltal, gyógyszerekre is lehet kedvezményeket igényelni. Mint ha a betegséget, a betegségeket kellene kiemelnünk, előnyben részesítenünk az egészséggel szemben. Teljesen megzavarodtam! Azt gondoltam ez idáig, hogy egészségesnek lenni a normális, természetes állapotunk, míg a betegséget, ha módunkban áll, kerüljük ki.

Magas vérnyomás, mint tünet
Magas vérnyomás, mint tünet

Elkezdtem kutatni ezt a témát. Utánajárni, miért alakult így. Természetesen ez nem lehet egy rövid folyamat, és még nincs vége (olyan területnek fogom fel, ami életem végéig foglalkoztat), tehát végső konklúziót nem is húzhatunk - húzhatok. Mint tudod, nem vagyok orvos, de "a józan paraszti eszemet vettem igénybe", amikor elmentem a jogosítványom meghosszabbítására a háziorvosomhoz, csinált egy vérnyomásmérést, és közölte, hogy nagyon magas értékeket mutat. Megijedtem az eredménytől. Én nem érzékeltem semmilyen problémát magamban. De a folytatáson is, hogy az orvos mindössze annyit tett, hogy felírt egy gyógyszert. Azzal engedett utamra, ha mellékhatások keletkeznek, jelentkezzem. Kicsit felháborodtam, hogy a kialakulás okával nem is szándékozott foglalkozni. Kimondottan nem értettem, hogy kerülhettem ilyen helyzetbe, hiszen a ganodremás kávét, már fogyasztottam. Egy kicsit letaglózott ez a hír.

Így éreztem magam
Így éreztem magam

Mikor, már elfogadtam, hogy ez a helyzet, átgondoltam, hogy mit tudok tenni. Az is eszembe jutott, ha nálam előfordul ilyen, akkor másnál is, de mivel nem vagyunk egyformák, elképzelhető, hogy más-más tünetek formájában. Igyekeztem szélesebb látókörrel megközelíteni a mai átlagember helyzetét. Elkezdtem meditációval is, és kvantum (quantum) fizikai tanulmányok megismerésével segíteni a kutatásaim tárgyát, az egészséget.

Na, nézzük, a látható oldalt, a felszínt, a jéghegy csúcsát!

A pénz vetése - ültetése
A pénz vetése - ültetése
gyógyszerek
gyógyszerek

Mint már írtam fentebb, és úgy feltételezem, hogy te is megtapasztaltad, hogy a mai kor emberét a pénz, a profit, a haszon "működteti". Az alapkérdése, akár milyen új információval találja szembe magát: - Mi a hasznom benne? Mintha "Isteni" tulajdonsága lenne a pénznek! És a "Cél szentesíti az eszközt"- gondolat ma is élne. Ez a fajta alapállás, gondolkodás, a túlélő üzemmód sajátossága. A Káin és Ábel - modell. Ez a hozzáállás jellemzi világunk minden területét. A mezőgazdaság, az ipar, a kereskedelem, az oktatás, és sorolhatnánk. Nem a természetes, a jó megoldások, tapasztalatok számítanak, hanem ami több hasznot eredményez, az élvez előnyt. Viszont ezek a legtöbb esetben a szervezetünk számára idegen, legtöbbször használhatatlan, és néha még kimondottan mérgezőek, méreganyagok. Ilyenek az élelmiszerek is. Ami a táplálékunk.

Itt jegyezném meg az ókori római mondást:

"Azzá vállunk, amit elfogyasztunk!"

Vagy érdemes figyelmünket a Dalai Láma szavaira fordítanunk:

"Az ember feláldozza az egészségét, hogy pénzt keressen. Aztán feláldozza a pénzét, hogy visszaszerezze az egészségét. És mivel olyan izgatott a jövőjével kapcsolatban, hogy elfelejti élvezni a jelent, az eredmény az, hogy nem él sem a jelenben, sem a jövőben; úgy él, mintha soha nem halna meg, és aztán úgy hal meg, hogy sohasem élt igazán."

Kedves embertársaim, sorstársaim! Ideje, hogy a saját egészségünket a saját kezünkbe vegyük!
Ideje átértékelni a saját tapasztalatainkat! Felismerni, hogy a saját testünkért igenis, csakis saját magunk vagyunk a felelősek! Használni azt a képességünket, ami kiemelt az állatvilágból, ez pedig a gondolkodás! Felmérni, hogy ideje változtatni a megrögzött szokásainkon, másképp megközelíteni a kialakult helyzetünket!

Érdemes a természetes forrásból származó étrend kiegészítőkre másképp nézni. Ezek nem ellenünk, hanem pont értünk vannak. Aki - akik megalkották, megteremtették a lehetőséget, hogy használatukkal javítsunk a helyzetünkön, hálával gondolni rájuk, és alkalmazni azt az ősi tudást, amit tolmácsolnak a mai kor emberének. Ők küldetésként élik meg, hasonlóan Teréz anyához, hogy javító módot - módokat adjanak a kezünkbe.

A természet értünk van!
A természet értünk van!

Kerüljünk szinkronba! Építsük be a mindennapjainkba!

Mint, ahogy nekem is segítségemre volt (a vérnyomásom normalizálásában), hogy hallgattam a szívemre, a kialakult szokások helyett, és szélesebb körűen élni az ősi tudás által létrejött táplálék-kiegészítőkkel. A ganodermától a spirulináig. Az almától a fekete köményig. Hiszen minden természetes dolog a világon értünk van.

Ganoderma
Ganoderma

Itt kalauzollak el, a természet azon csodáihoz, ami a korunk tüneteit (egészségi szempontból) képesek helyreállítani:

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el