A változás apró formái

2019.05.03

Szia!

Őszintén örülök, hogy újra találkozhatunk ezen a médián. Egy kicsit elkedvetlenített, hogy elszállt az alaplap az előző gépemben, és ebből következően a ritmusból is kiestem. Nehéz visszaállni, ezt mindannyian tudjuk, és tapasztaltuk már (bár a lányaim mellett elég jól edződöm).

Örömmel fogadOM
Örömmel fogadOM

Ha segítesz ezen az úton, szívesen fogadOM! Újra rá "kell" hangolódnOM erre a hullámhosszra. Az egészség, a boldogság és a bőség harmóniájára, a tapasztalataim, és a megszerzett tudásOM kiáramoltatásában. A "kell" szócskát, csupán egy saját belső kényszernek vedd, ami rám vonatkozik. Ez ugyanolyan, mint amikor gitároztam, és mindennap gyakoroltam, úgy fogalmaztam meg, hogy gyakorolnOM "kell".

Most, ebben az írásban egy személyes eseményt osztok meg abból a nézőpontból, ahonnan én látOM a dolgokat. Tudod, vagy sem, a jelenem épp egy változáson megy keresztül. És lehet, hogy meglepő, de ezt a változást pont én indukáltam, indítottam el, hoztam mozgásba és vagyok a részese. Úgy gondolOM és érzem, hogy például a számítógépem megújulása is ennek köszönhető (azaz saját MAGOMnak).

Az út - a tudatosság sodrása
Az út - a tudatosság sodrása

Egyre tudatosabban kezelem MAGOMat, sokat tanulok, és nyilvánvalóvá vált, hogy az alaptémámban (egészség, boldogság és bőség harmóniája) nincsenek határok, nem lehet elválasztani egymástól egyiket sem. Mind-mind egy tiszta szándékból indul. És ha szeretném megfogalmazni ezt a tiszta szándékot, ezt egy gondolat, egy érzés, és egy viselkedés mentén tudnám legjobban érzékeltetni. Nehézségeket okoz szavakba önteni, írott formába tenni. BizOM benne, hogy a sorok között ezt érzékeled!

Újra nekifutok: Az értékteremtés, a szolgálat, ami igazán számít! Hogy értékesnek látni minden embert, köztük a közvetlen környezetünkben élőket is, nem tenni köztük különbséget, habár képességeinket, tálentumunkat tekintve igen eltérőek vagyunk. Meglátni azt a feladatot, hogy közvetíteni, hogy győztesek vagyunk! És együtt sokkal boldogabbakká válhatunk

 Ahogy Szabó Péter mondja: "Élni jöttünk ide a Földre, nem lakni!"


És itt szeretném megosztani veled az elmúlt időszakom történéseit:

Új év - új hozzáállás
Új év - új hozzáállás

Ez év januárjában megkeresett az a gondolat, hogy lassan hét éve vagyok itt ebben a gyárban, azaz ebben az üzemben. A munkámat igyekeztem lelkiismeretesen végezni, odafigyelni az apró részletekre, és különbséget tenni az egyes jelenségeken. A gyárban javítósként dolgoztam, ami annyit tesz, hogy a gyártósoron, amikor kiesett egy termék valamilyen hiba miatt, az én dolgOM volt ezt működőképessé tenni. Megtalálni a hiba okát, és kijavítani. Szóval olvastam, és hallottam is pár szerzőtől, előadótól, hogy a kiemelkedő emberek igyekeznek hét évente váltani. Azonosulni akartam ezzel a gondolattal és elkezdtem keresni, de passzívan. Úgy "terveztem", hogy nem terveztem. A kivitelezést a teremtő erőre bíztam. És egyszer csak elkezdődött. Bekövetkezett! Nem a várt módon. És jöttek az események sorban is, de egymással párhuzamosan is. Elsőként, látszólag nem igazán tűnt jónak a változás, ami elkezdődött: visszaminősítettek szerelőmunkásnak, (majd a számítógép, és így tovább...)  De! Hittem abban, hogy a dolgok a jó irányba történnek! Következésképp megkeresett egy másik üzem egyik vezetője, hogy javítanék-e náluk. Közben a számítógépem is lassan összeállt. A jó dolgok elkezdtek a valóságomba lépni.

A bambusz
A bambusz

Ezzel a rövid eseménysorozattal mutatni szeretném, hogy, a jó dolgok, amiket szeretnél, ha belépnének az életedbe, nagy valószínűséggel kis visszaeséssel, látszólagos visszalépéssel fognak megindulni. Szükség van  erőre és energiára! A felszínen nem az eredmény látszik, ahogy az elvetett mag sem fog azonnal termést hozni. Képzeld, a bambusz öt évig csak a gyökérzetét fejleszti. A hatodik évben hozza a felszínen a hajtásait, és nagyon gyors növekedést produkál. Napi 7 cm-t is eléri. Tehát nem a felszín számít! Ne add fel az első negatív jelre! A boldogság mindannyiunk rendelkezésére áll!

És itt egy videó, amit egy nagyon jó barátOM mutatott meg. Az eddigi leghosszabb, és a legtöbb embert bevont a mai napig tartó "kísérlet"-ről, ami ettől a rövid kis pillanattól jóval nagyobb képet mutat:

(A magyar feliratot kapcsold be!)


Ahogy Dosztojevszkij mondja:

  "Az igazi boldogság, ismerni a boldogtalanság forrását."


Éppen méregtelenítek
Éppen méregtelenítek

Hálás vagyok, hogy olvasod a blogjaimat, és hasznosnak találod! Kiegészítésként tudod kezelni abban, hogy pozitív irányú változást, fejlődést vagy képes indukálni az életedben te is.

"Legyen áldott az életed! 

Váljanak valóra álmaid, vágyaid, elképzeléseid!"

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el