Egészségünk válsága

2019.06.05

Szia! 

Őszinte öröm, hogy ismét szakíthatunk egy kis figyelmet egymásnak, és az életünkben, arra, ami a mai modern kor emberének óriási jelentőséggel bír. Megfigyeltem, és lehet, hogy te is alá tudod támasztani a saját tapasztalataiddal, évtizedek óta egy úgy nevezném - egészségi válsággal néz szembe az emberiség. Olyan "betegségek" vesznek körbe, ami a régi korok emberének ismeretlen volt. Azzal a sejtéssel - érzéssel vagyok, lehet, hogy ezek valójában nem is betegségek? Lehet, hogy csak tünetek (mint a skorbut a tengerészeknél)? Arra a következtetésre jutottam, ezek olyan jelenségek, amikor nem kapja meg a testünk azokat a fontos anyagokat, ami az ideális működéséhez szükséges, és rengeteg olyan anyagot, ami nem, hogy nem jó, hanem kimondottan mérgező. Természetesen ezt nem reklámozzák, nem verik nagydobra, inkább nem is hozzák az átlagember tudatára. Az orvosok nem tudják gyógyítani, hiszen nincs mit. Gyógyítani ők is csak a betegséget tudják. A tüneti kezelés, viszont jó üzlet nekik is. Az "aranytojást tojó tyúkot" nem fogják levágni. Sőt sokszor még támogatják is.

Ide szeretném kapcsolni Dr Papp Lajos kardiológus, Széchenyi-díjas szívsebész, a Pécsi Tudományegyetem nyugalmazott egyetemi tanára, valamint PTE ÁOK Szívgyógyászati Klinika korábbi igazgatója. A Kaposvári Egyetem emeritus professzora, egyik videóját, hogy egy kicsit mi is bepillantást nyerhessünk a nagyobb képből:  

Átgondolva újra és újra, arra az eredményre jutottam, mint egyetlen személy egy kialakult kultúrával szemben, hogy a magam életében igyekszem ezeket a hatásokat kompenzálni. Odafigyelni kicsit jobban a táplálkozásra. Megkeresem azokat a lehetőségeket, amelyeket én az ideális táplálkozásban a legjelentősebbnek tartok. Itt három - szerintem a mi korunkban és ebben az országban - ősi megoldás újjáéledése mutatja a megoldást. Mind a három együttes fogyasztása a legideálisabb!


Őstönköly
Őstönköly

Spirulina
Spirulina

A második: a spirulina. Több információ itt: A spirulina 


Pecsétviasz gomba
Pecsétviasz gomba

A harmadik: a ganoderma. Több információ itt: A Ganoderma


Továbbá nem kívánok színészkedni, magyarázkodni! Itt vannak a tények, és mindannyian felnőtt emberként hozhatunk döntést, hogy szükségünk van-e esetleges további információra. A buta fejünkre, vagy az érző szívünkre hallgatunk.

Ezt a bejegyzést azért hoztam létre, hogy példát és irányt, azaz segíthessek abban, hogy ne tragédiák kelljenek ahhoz, hogy észrevegyük, hogy tudatosítsuk, hogy nem a szűkség, hanem a bőség is jellemezheti az életünket.

"Legyen áldott az életed!

Váljanak valóra álmaid, vágyaid, elképzeléseid!"

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el